dilluns, 30 de novembre de 2009

AMPA : Què és l'AMPA?

És la forma més efectiva que tenen els pares i mares d’agrupar-se i organitzar-se dins del Centre Escolar.

L’AMPA és una entitat sense afany de lucre, reconeguda legalment al registre d’associacions i les seves funcions estan regulades per un decret de la Generalitat de Catalunya.

Des de l'AMPA, es pot desenvolupar una plataforma oberta a la participació i reivindicació de tots els aspectes referents a l'educació, per tal d'aconseguir, untament amb els mestres, la millor formació dels nostres fills i filles, basada en els principis propis d'una societat democràtica.
Necessitem socis actius !!!!.
¡¡¡ Els nostres fills ho agrairan !!!

1 comentari:

1. per fi ja e entrat estic molt contena amb les activitats i amb el cole molts petons mágradaria sésta mes informada petons mama santy riveiro gonzalez

ResponElimina