dimecres, 29 de juny de 2011

Resum Consell Escolar 14 de juny de 2011


Aprovació calendari i horaris:
El professorat s’incorporarà l’1 de setembre 2011 i finalitza el 29 de juny 2012
Els alumnes s’incorporen el 12 de setembre i finalitzen el 22 de juny de 2012
Vacances de Nadal: del 23 de desembre 2011 al 8 de gener de 2012
Vacances Setmana Santa del 2 al 9 d’abril de 2012

Aprovació Jornada continuada al juny (de 9 a 13 hores):
De l’11 de juny al 22 de juny de 2011. Pendent aprovació el 22 de desembre

Aprovació dies festius de lliure disposició:
31 d’octubre – dilluns- perquè el dimarts 1 és festa de Tots Sants
9 de desembre –divendres- perquè dijous 8 és la Inmaculada
20 de febrer – dilluns- perquè divendres 17 és Carnestoltes
30 d’abril –dilluns- perquè 1 de maig és Festa del treball
Nou! 25 de maig – divendres- perquè dilluns 28 és la 2ª Pascua

Aprovació horari adaptació P3 durant els 3 primers dies de curs., només 12-13-14 de setembre
2 grups: uns faran horari de 9-10.30h. i els altres d’11-12.30h.
A la tarda es faran entrevistes personalitzades amb les families

Votació sobre l’horari docent del curs 2011-2012.
L'escola va redirigir la seva proposta cap a les 16.30 h.,una vegada havia conegut el resultat de la consulta feta als pares.
Tots els professors + representant de l'ajuntament + representant vedels + 2 representants dels pares van votar aquest horari.
La resta de representants dels pares, i el representant de l'AMPA,  van votar sortir a les 5 tal com s’havia decidit a l'assemblea.

De manera que els vots van ser 12 contra 4 i es va aprovar sortir a les 16.30 h. pel consens necessari de 3/4 parts. No caldrà, doncs, esperar la intervenció de le Generalitat, l'horari aprovat és de 9-12.30 i de 15-16.30h.

Aprovació quota material pel curs 2011-2012
Nou! Infantil 80 euros i Primària 70 euros
La pujada es justifica perquè ara fan servir menys els llibres i treballen més els centres d’interés, de manera que els mestres fan més programació fent servir fotocòpies.
Record! només 7 de 270 families no han pagat la quota de material.
Aquest curs, si al gener no s’ha fet efectiu el pagament de la quota o d’una part, l’alumne no podrà a les sortides. No és un càstic pel nen: si no hi ha diners…no hi ha diners.

Nou! Prova Pilot, aquest anys els alumnes de Cicle Inicial (1er i 2on) no faran servir llibre per Castellà.

Aprovació activitats extraescolars.
S’aproven, provisionalment fins que es tanquin les activitats definitivament, tant l’acollida matinal de 8 a 9 hores, la possibilitat de l’acollida a la tarda de 16,30 fins a les 18 hores, depenent de la demanda, i les següents activitats extaescolars: esportives, inclós piscina, i no esportives, com teatre, anglès i mùsica.

Comissio Projecte Socialització de Llibres.
Aquest any ens obliguen a crear una comissió per vetllar que el projecte de reutilització de llibres es faci bé i complint la normativa.La comissió que s’ha creat està formada per:
Director (Javier), 1 professor (Teresa), 2 pares ( Esme i Rebeca), 1 representant de l’AMPA( Cristóbal) i la Secretaria del Consell Escolar (Laura).
Aquest any hem d’estar atents (centre i pares) perquè de moment no ha aparegut res al respecte per part de la Generalitat.

Atenció! Hi ha un impediment Juridic en obligar a ser soci de l’AMPA per participar a la socialització. S’ha de modificar.
Canvi en els preus. Els definitius els coneixen els responsables del projecte.

Matriculació definitiva
52 nens a Educació Infantil: 50 P3; 1 P4; i 1 a P5.
5 nens a Educació Primària: 1 a 1er; 1 a 2on; 1 a 3er; i 2 a 4art.

Reprogramació de sortida
21 de juny de 2011 Cicle Inicial va al Parc de Montjuïc

Activitats Esportives
3er Trimestre es farà activitat a AESE :
Divendres d’11:30 -12:15 (els 2 grups de 3er)
Dilluns de 15.30 – 16.15 (el grup de 4art)

El desplaçament serà a peu (efecte retallada de la Generalitat). A propòsit d’això el representant de l’AMPA proposa que s’estableixin camins segurs (marcats oficialment) per anar del centre escolar al poliesportiu. Aquest camins donen preferència als alumnes a l’hora de travessar vies i informa a les botigues properes a qui trucar en cas de perdua d’un nen.

Colònies 2010-2011
Han anat de colònies el 58,59 % del total de nens.

Proves de 6è
Els resultats de les proves externes de nivell 6è apareixen el 16 de juny.

Retallada a la fruita
En lloc de 4 peces cada mes es reduirà a 2-3 per mes. Es valora positivament com ha anat aquest any.
Està en tramit demanar la renovació del projecte per l’any vinent afegint a infantil.

Fluor
S’han fet 20 glopeigs de fluor al llarg del curs (inicial i mitjà) cada dilluns al matí, a partir del Nadal.
Pel curs vinent ja s’ha demanat.
Es comenta que estaria bé que els nens també es raspallesin les dents quan acaben de dinar.

Castellers
Durant el cus vinent la Colla Jove de Castellers de L’H entrenaran al gimnàs de l’escola dimecres i divendres a la nit.

Instalacions
Des de l’escola se segueix insistint a la’Ajuntament per a que ens canviin la font i la pavimentació.

Activitat menjador-Escola
El curs vinent es farà una jornada gastronòmica trimestral per treballar la relació menjar-cultura.
Els monitors de menjador, en augmentar la quantitat d’alumnes de l’escola, passaran a ser 9.

Precs i Preguntes
Isidro exposa queixes sobre funcionament del monitoratge de menjador. Es demana conèixer programació pedagògica de l’empresa. S’expresa el descontent amb algunes monitores per la seva actitud i comportament. Es demana el projecte econòmic sobre menjador. Des de l’escola se’ns informa que l’empresa disposa de 800 euros per a la realització de tallers però no ens consta que s'hagi fet cap taller aquest any.. També se’ns informa de la voluntat de canviar 2-3 monitores de menjador de cara a l’any vinent, cosa que no ens satisfà si no se’ns diu de quines persones es tracta.

Demanem permís per possar una vitrina per a l’AMPA a la porta de l’escola, ja que a vegades no hi ha espai suficient en el de l’escola. Aixó es farà en funció del pressupost de l’AMPA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada