dimarts, 22 d’octubre de 2013

24 d'octubre vaga d'ensenyament

El proper 24 d’octubre hi ha convocada una vaga d’ensenyament per protestar contra la LOMCE.
La FAPAC dóna ple suport a aquesta vaga i fa una crida a les famílies a participar en les manifestacions i actes de protesta convocats. Per tant, us convidem a donar suport a la vaga, i assistir a la manifestació convocada pel MUCE (Marc Unitari Comunitat Educativa), que serà a les 12:00 a la  Pl. Universitat.

Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE):

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada